...Azi le insiram doar penele...

"Orice iubire are stropi de infinit. Dincolo de ea începe abisul."

marți, 12 martie 2013

Stări


sufar

 nu mai înţeleg nimic. eu oare?
 eu vărs ulcele pline eu
 răstorn mese în public eu spăl
 rufe şi vesele sparte din voi toţi
 doar eu mă tai doar eu mă vait în van doar
 numai-ul e-o ipoteză a fiinţei mele străine de
 tot

 ce să fac ce să râd ce să mai schimb ce

 nu e nimeni pentru mine
 sufletului meu altar de confesii şi eşarfe
 ude pâna la Dumnezeu şi-napoi?

 plâng tac mor mă prăbuşesc în
 negre vise deziluzii concesii
 amăgiri de-o clipă nimeni nimeni
 să mă citească cârjă să mă ţină

 sus jos

 cânt doina nebuniei singurătăţii de a nu fi
 singur
 ci înstrăinat de însuşi
 soarele nocturn al
 vieţii dinainte de a fi lumina
 o gaură

 o pâine.o grabă. încremenire în scaun privit în
 golul perspectivei cosmice a banalei experienţe de a nu mai exploda nimic
 sufăr stofe roşii smulg copaci din blocuri şi din suflete de linii
 străpunse de noduri ale interminenţei infinitului - o dreaptă
 o strâmbă?

 mă zbat şi plâng şi-orbesc orbesc orbesc orbecăiesc...
 văd!
 ai milă, Doamne.
plang

Receive All Free Updates Via Facebook.